پرداخت با قبض تلفن

خدمات ارزش افزوده VAS

پرداخت های خُرد با قبض تلفن

پکپی افتخار دارد که نماینده مورد اعتماد اپراتورهای همراه و ثابت در پرداخت دیجیتال است. پکپی نه تنها مانند یک تجمیع کننده سنتی، امور مربوط به ارائه مدلهای پرداخت اشتراکی (subscription) و غیر اشتراکی (on demand) در سرویسها را برای کسب و کارها تسهیل مینماید، بلکه یک دستیار مدرن تحلیل داده است که با ارائه ابزارهای هوش تجاری و داشبوردهای تحلیل سرویس، به کمک کسب و کارها آمده است. استفاده از ابزارهای پکپی، به خصوص برای استارت آپ های حوزه ارزش افزوده، که می‌خواهند با حداقل تدارک نفرات و تیم‌ها، روی محتوا و سرویس خود تمرکز کنند مناسب است.

خدمات ارزش افزوده VAS
خدمات ارزش افزوده VAS
خدمات ارزش افزوده VAS
خدمات ارزش افزوده VAS

نوآوری فروش در کسب و کار شما

پرداخت با استفاده از صورت حساب تلفن (DCB) یک روش محبوب در دنیا است. در این روش، مشترکین به جای ارائه دادن مشخصات کارت بانکی، تنها از شماره تلفن خود به عنوان یک مشخصه‌ی هویتی استفاده می‌نمایند. سپس مشترک هزینه سرویس را با صورت حساب تلفن خود پرداخت خواهند کرد. این روش پرداخت این مزیت را دارد که فروش اشتراک های دوره ای با تمدید خودکار، میتواند در آن به راحتی به کارگرفته شود.

پکپی استفاده از این روش جذاب را برای انواع کسب و کارها تسهیل کرده است.

صاحبان محتوا

صاحبان محتوا

وب سایت و برنامه های کاربردی ارائه دهنده محتوا که با فروش اشتراک سرویس مشخصی را به کاربران عرضه می کنند.

سرگرمی و بازی

سرگرمی و بازی

برنامه های کاربردی که در حوزه سرگرمی و بازی فعالیت میکنند و پرداخت های درون برنامه ای دارند.

ابزار های کاربری

ابزار های کاربری

برنامه های کاربردی بسیاری وجود دارد که جهت استفاده از بخش های ویژه باید هزینه های خرد پرداخت شود.

فروشگاه

فروشگاه

فروشگاه هایی که محصولات دیجیتال یا خدمات غیرحضوری و مجازی ارائه میدهند

با قابلیتهای پکپی شتاب بگیرید

امتیاز ویژه پکپی برای استارت آپ ها

تنها یک قرارداد و یک تیم پشتیبانی

تنها یک قرارداد و یک تیم پشتیبانی

تعامل با چند تیم پشتیبانی از چند شرکت مختلف و مدیریت قراردادهای متعدد با چند ارائه دهنده درگاه بسیار هزینه بر و دشوار است. پکپی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا تنها با یک قرارداد همه درگاه‌های پرداخت را در اختیار داشته باشید و تنها یک تیم پشتیبانی در هر لحظه برای تمامی درگاه ها درکنارتان خواهند بود.

تحلیل قیمت گذاری و مدل فروش

تحلیل قیمت گذاری و مدل فروش

پکپی این امکان را به شما میدهد که سرویس خود را به روشهای مختلف قیمت گذاری نموده و روی آنها A/B Testing اجرا کنید. شما میتوانید به صورت پویا از یک نرخ به نرخ دیگر، از یک مدل فروش به مدل فروش دیگر و از یک درگاه پرداخت به درگاه پرداخت دیگر جابجا شده و اثر آن را در نمودارهای تحلیلی داشبورد خود مشاهده نموده و در نهایت بهترین مدل خود را کشف و انتخاب نمایید.

VAS
ترکیب مدل های فروش

ترکیب مدل های فروش

ممکن است به خاطر نوع کسب و کاری که دارید بخشی از محصولات خود را به صورت چندبار خرید (on demand) و بخشی دیگر را به صورت اشتراکی (subscription) با بدون تمدید خودکار به کاربران عرضه نمایید. پکپی برای هریک از این روشها ابزار مناسبی ارائه کرده است و دست شما را برای ترکیب هوشمندانه آنها باز می گذارد.

گزارش و آمار

گزارش و آمار

پکپی دستیار تحلیلگر صاحبان سرویس است. مقایسه تعداد مشترکین، مقایسه میزان فروش، مقایسه تعداد جذب مشترک جدید در مقایسه با مشترک قدیمی، گزارش ماندگاری یا ریزش مشترکین و چندین ابزار دیگر در پکپی بازوی توانمند کسب و کارها برای تحلیل گذشته و پیش بینی آینده هستند.