گزارش ها

داشبورد

از طریق منوی خانه، زیرمنوی میز کار میتوانید گزارش آماری کامل و جامعی از وضعیت سرویس ها و مشترکین خود، در اختیار داشته باشید.

  • در باکس اول گزارش ها شما سه ویجت هیجان انگیز از وضعیت سرویس ها، مشترکین و فروش خود در هر اپراتور را بصورت یکجا در اختیار خواهید داشت:

ویجت میزان فروش

این امکان را به شما میدهد تا میزان درصد افزایش یا کاهش فروش خود در هریک از اپراتور ها را در یک روز، هفته، ماه، نیم سال و یا سال ملاحظه فرمایید. درصد اعلام شده به رنگ سبز نشان میدهد که شما در مجموع اپراتورها افزایش یا کاهش داشته اید. فلش رو به بالا نشان دهنده افزایش و فلش رو به پایین نشان دهنده کاهش میزان فروش شما در بازه زمانی مشخص شده می باشد.

'گزارش فروش

ویجت تعداد مشترک و تعداد مشترک - سرویس

شما در این دو ویجت میتوانید میزان درصد افزایش یا کاهش تعداد مشترکین خود، در هر یک از اپراتورها را در یک روز، هفته، ماه، نیم سال و یا سال ملاحظه کنید. درصد اعلام شده به رنگ سبز نشان میدهد که شما در مجموع اپراتورها، افزایش یا کاهش داشته اید. فلش رو به بالا نشان دهنده افزایش و فلش رو به پایین نشان دهنده کاهش تعداد مشترک شما در بازه زمانی مشخص شده می باشد. لازم به ذکر است تنها تفاوت دو ویجت تعداد مشترک و تعداد مشترک - سرویس در این است که ویجت تعداد مشترک، نشان دهنده تعداد مشترکین یونیک شما در همه سرویس ها می باشد ولی ویجت تعداد مشترک - سرویس مجموع تعداد مشتریان در هر سرویس را بدون درنظر گرفتن تکراری بودن کاربران در سرویس های شما نشان میدهد.

گزارش فروش

در باکس دوم گزارشات شما میتوانید 4 سرویس پرفروش خود در روز، هفته، ماه، نیم سال و یا سال گذشته، ملاحظه فرمایید. این ویجت این امکان را به شما میدهد تا زمانیکه برای سرویس یا مجموعه ای از سرویس ها کمپین های تبلیغاتی برگزار میکنید بتوانید به راحتی وضعیت فروش سرویس های مورد نظر را بررسی و برنامه ریزی های بعدی خود را انجام دهید.

Bar graph

در باکس سوم گزارشات، شما میتوانید میزان فروش یک سرویس خاص یا مجموع سرویس های خود را بر روی درگاه مخابرات، همراه اول، کیف پول، ایرانسل و بانک را در روز، هفته ماه، نیم سال و سال مورد نظر خود ملاحظه و بررسی های لازم را بعمل آورید.

Report the bar

بعنوان مثال شما میتوانید میزان فروش سرویس 1 را در هفت روز گذشته بر اساس درگاه های مخابرات، ایرانسل، کیف پول، بانک و همراه اول بصورت یکجا ملاحظه و روندهای آن را با توجه به کمپینهای خود مقایسه و تحلیل نمایید.

Report the bar

باکس چهارم گزارشات مخصوص محصولات آبونمانی است. در این گزارش شما میتوانید به ازای هریک از سرویس ها یا همه سرویس های فعال خود بصورت یکجا، آمارهای جالبی را برای یک ساعت اخیر در هر درگاه انتخابی مشاهده کنید. اینجا آمار تعداد کل کاربران فعال، تعداد کاربرانی که اولین بار است عضو سرویس شما شده اند (اولین فعالسازی ها) تعداد کاربرانی که پس از مدتی غیرفعال بودن دوباره عضو سرویس شما شده اند (فعالسازی مجدد) و تعداد کاربرانی که سرویس شما را غیر فعالسازی کرده اند (غیرفعالسازیها) را در فاصله های 10 دقیقه ای در اختیار دارید و در صورتی که در حال اجرای یک کمپین هستید، میتوانید روند جذب مشترک خود را آنلاین مانیتور کنید.

Linear report

گزارش های فروش

شما در منوی گزارش ها میتوانید اطلاعات مالی خود را بر اساس نیاز خود به شرح ذیل ملاحظه و بررسی فرمایید. لازم به ذکر است جهت رضایت حال کاربران، امکان گرفتن خروجی و ذخیره گزارش ها بر اساس فرمت های متفاوت نیز فراهم شده است.

نوسانات فروش

شما از طریق زیرمنوی نوسانات فروش میتوانید میزان فروش خود را در بازه زمانی دلخواهتان، روی یک سرویس مشخص یا همه سرویس ها، روی یک اپراتور خاص یا همه اپراتورها بصورت همزمان ملاحظه فرمایید.

Sales volatility

تراکنش مالی

زیرمنوی تراکنش های مالی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید وضعیت تراکنش های خود را به ازای یک تا تمامی سرویس هایتان، بر اساس نوع محصول و همچنین اپراتور خرید مورد نظر بررسی بفرمایید.

Financial Transactions

ریزش مشترک

گزارش ریزش مشترکین نشان دهنده میزان ریزش مشترکین در هر یک از سرویس ها، از شروع یک بازه به تعداد مراحل اجرای گزارش را نشان میدهد. تعداد مراحل اجرای گزارش بسته به این که گزارش به صورت هفتگی یا روزانه گرفته شود تا چند هفته یا چند روز بعد از شروع بازه گزارش را نشان میدهد. از این گزارش برای تحلیل کارامدی کمپین ها استفاده می شود و نشان دهنده این است که کاربرانی که با یک کمپین یا تبلیغ در یک سرویس عضو شده اند چه میزان ماندگاری داشتند.

Shattering

فعال سازی ها

از طریق این گزینه شما میتوانید گزارش میزان فعالسازی سرویس های خود را بر اساس فیلدهایی که در اختیارتان قرار داده شده دریافت کنید.

Transaction shuffle

امور مشترکین

از طریق این گزینه شما میتوانید عملکرد های مشترکین خود را در دو بخش تراکنش های مشترک و همچنین وضعیت آبونمان های آن مورد بررسی قرار دهید:

ریز تراکنش های مشترک

در این بخش شما با وارد کردن شماره تماس مشترک و همچنین تکمیل فیلد هایی که در اختیار شما قرار داده شده است، تراکنش های مشترک خود را در بازه زمانی مشخص، نوع اپراتور و همچنین به ازای سرویس مورد نظر بررسی نمایید.

Sharing common transactions

وضعیت آبونمان مشترک

در این بخش نیز میتوانید با وارد کردن شماره تماس مشترک، از آخرین وضعیت مشترک مورد نظر اعم از سرویس های فعال، سرویس هایی که غیر فعال شده اند و ... را در اختیار داشته باشید.

Subscriber Status